miercuri, 15 iunie 2011

Oana Lis vazuta 'in cucul gol' de un copil


Oana Lis a fost lovită de femeia de serviciu de la un mall cu clanta in cap in timp ce se afla pe WC. Oana Lis a căzut lată după ce femeia de serviciu din mall-ul cu pricina a lovit-o cu usa de la toaletă. Momentul a fost unul stânjenitor pentru că întrega întâmplare a fost văzută de un copil."Eram în toaleta într-un moment foarte intim şi femeia de serviciu, deşi mă văzuse că intru în toaletă, a deschis uşa cu putere şi m-a lovit în moalele capului. Mi-am pierdut cunoştinţa pentru câteva secunde. Nu credeam că mi se va întâmpla aşa ceva vreodată! Câteva secunde nu am realizat ce se întâmplă. Am început să înjur şi să urlu, după aceea mi-am cerut scuze. Eu zece minute nu am mai putut să merg, de ameţeală. Am fost la Urgenţă, aveam un cucui, mă doare capul foarte tare. Era un copil care striga ‘o tanti în cucul gol!'. A fost penibil de-a dreptul", a povestit Oana Lis, care în cadrul emisiunii Acces Direct.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys