miercuri, 1 iunie 2011

Mircea Badea hartuit de "profesoara psihopata"


Mircea Badea a dat de o noua belea. O profesoara de vreo 50 de ani s-a indragostit nebuneste de el. După ce, în noaptea de luni spre marți, femeia a încercat să intre în locuința vedetei Antenei 3, aceasta a recidivat aseară: l-a asteptat pe Mircea Badea în fata blocului si i-a declarat iubirea. Acesta isi aminteste cu neplacere incidentul: "Da, sigur că mă astepta, la 12.30 noaptea, în fata blocului. Zicea că mă iubeste si că a venit pentru că am chemat-o. Cum am chemat-o? Prin intermediul televizorului. Că fac tot felul de aluzii la persoana ei în emisiune, pe care ea la întelege si, ca urmare, vine. Să-i spun clar că n-o iubesc si ca n-o vreau. I-am spus. N-a fost îndeajuns. Că nu mă crede dupa “tot ce a fost între noi”. Aaaaaaa! I-am zis că degeaba îmi tine calea să nu intru în bloc pentru că sunt mai puternic si voi reusi. Se îndoia de asta întrucât credea în forta iubirii. Am fentat-o clasic ca la rugby, s-a dus după fenta în stânga, am sprintat prin dreapta. Dar trebuia să deschid usa de la bloc cu cheia. M-a prins. La propriu, de haina de ploaie, trăngându-mă cu greutatea ei în jos. Am întrebat-o: “Crezi totusi că ai vreo sansă în lupta asta?” Moment în care a renuntat si mi-a spus demnă:”Nu mă mai chema!” Am intrat în bloc si am închis usa. Sper că a plecat".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys