joi, 16 iunie 2011

Ciobanul ajuns in Parlamentul European bate toate recordurile la tras chiulul


Prezent azi la primul antrenament al Stelei de la Mogosoaia, Becali si-a motivat absentele din Parlamentul European - are prea mare valoare pentru a asista la sedintele care stabilesc destinul Europei.
"Ce daca nu ma duc? Am acolo niste consilieri... Eu nu trebuie sa ma mai duc, pentru ca oricum imi dau aia bani. Ma scol in fiecare dimineata si am 1000 de euro de la Parlamentul European, fara sa fac nimic. Am prea mare valoare si d-aia ma platesc aia. Primesc banii, indiferent daca ma duc sau nu.", a declarat Gigi Becali la Sport.ro.
Cu un coeficient de prezenta de 28,97%, Gigi Becali este la mare destanta de italianul Giuseppe Gargani (PPE), care are un coeficient de 50%, de francezul Philippe de Villiers (Grupul Europa Naţiunilor), 55%, sau irlandez Brian Cowley, 56%.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys