joi, 9 iunie 2011

Moculeasca se cearta ca la usa cortului in fata blocului


Săptămâna şi scandalul pentru Mariana Moculescu. După ce zilele trecute un filmuleţ despre care s-a spus că o înfăţişează pe Moculeasca făcând sex oral unui bărbat a fost publicat, acum aceasta a făcut mare scandal mare în faţa blocului iubitului ei,Cristi. "Se întâlneşte cu o femeie de aici din zonă. Sunt nişte bordeluri aici în zonă. Aveam o vânătaie pe faţă şi muşcături pe mine. M-a lovit şi pe faţă şi pe sâni, m-a muşcat", a spus nervoasă Moculeasca. Scandalul a continuat apoi si in scara blocului:"Dă-mi bani. Trebuie să îmi dai banii mei impertinentule. Îţi dau nişte pumni în cap. Eşti un nimeni în societatea asta. Golanule şi derbedeule care eşti.Stai toată ziua pe messenger şi vorbeşti cu toate terminatele. Aia cu care umblii e o nimfomană. Nicio grijă! Te învăţ eu pe tine minte!", a tunat Moculeasca.
În momentul în care poliţiştii au sosit la faţa locului, Mariana a continuat cu acuzele la adresa fostului iubit. "El are două dosare penale pentru lovire şi vătămare corporală. Altul pentru furt. Iar acum face golănii de genul ăsta şi nu mă lasă să îmi iau banii de la el din casă.", a spus Marina. Acesta a luat totul din casă, de la cosmetice, şampon sau pastă de dinţi.
Si iata inca un tip tepuit de Mariana Moculescu. Acesta insa pare sa si-o fi cautat cu lumanarea din moment ce inca nici acum nu parea ferm convins ca a terminat definitiv relatia cu Moculeasca. Totusi este incredibil cum nimeni nu se sesizeaza ca o femeie de 43 de ani care nu se ocupa decat cu scandaluri, vine in emisiuni TV pentru bani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys