marți, 31 mai 2011

Zavorancele continua circul la televizor


Dupa ce inca de saptamana trecuta Oana si Marioara si-au adus aminte ca razboiul de uzura dintre ele trebuie sa continue, ieri am avut si primele atacuri de mahala, cu care cele doua ne obisnuisera in ultimii ani. "Este începutul sfârşitului şi nu îţi dai seama. Vei răspunde penal că îţi permiţi să spui că eu am venit cu acte false, îţi promit eu. Eşti disperată şi te comporţi atât de josnic. Puşcăria ta este să îţi iau banii. Sunt mult prea bună pentru tot ce debitezi. Eşti un diavol nerecunoscător. Ne plictiseşti", i-a spus Oanei mamei sale în cadrul show-ului lui Dan Capatos. Marioara n-a ramas nici ea datoare cuvinte grele ca: "Nebună, mare nemernică, năpârcă, handicapată mintală" i-au fost adresate de către mama ei Oanei, care, extrem de nervoasă, a adăugat că are dreptul de a-i adresa aceste jigniri tocmai pentru că "eu am făcut-o şi eu am crescut-o".
Singurul care a parut ca nu se distreaza la auzul balacarelilor a fost Dan Capatos care chiar a crezut sincer in impacarea lor. Suparat ca s-a ales praful din impacarea initiata chiar de el, a concluzionat "Mai bine îmi băgam un băţ în c...".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys