luni, 30 mai 2011

Vali Vijelie prins cu minciuna de anchetatori


După ce zile întregi a susţinut că a fost plecat din localitate când a avut loc “răpirea” amantei sale, Ionela Constantin, Vali Vijelie a lansat o nouă ipoteză- şoc, în timpul audierilor de la Secţia 26 Poliţie. Vali Vijelie a găsit vinovatul pentru scandalul în care a fost acuzat că a distrus o maşină şi că şi-ar fi răpit amanta. Conform manelistului, proprietarul jeepului vandalizat ar fi de vină, pentru întregul incident, deoarece ar fi vrut să-l calce cu maşina. “M-am pus în faţa lui... atunci el a vrut să mă calce cu maşina. M-am enervat rău. Pe Ionela n-am răpit-o. A mers ea cu mine, de bunăvoie..., ne-am împăcat şi asta a fost tot”, ar fi spus el anchetatorilor care se ocupă de acest caz.
Tinand cont de contradictia din declaratiile sale si având în vedere modul defectuos în care s-au făcut cercetările, mai-marii Poliţiei Capitalei au decis ca ancheta în acest caz să fie reluată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys