sâmbătă, 2 iulie 2011

Mariana Moculescu e tot mai vanata de televiziuni


Desi nu are nici o slujba, Mariana Moculescu are totusi o ocupatie care ii aduce bani frumosi: televiziunea. Si asta pentru ca scandalurile in care este implicata se vand destul de scump la TV. Ieri dupa masa, la ora 17, Mariana Moculescu aparea in emisiunea "Drept la tinta" de pe Kanal D, fiind filmata in direct la un salon de masaj. "Mi-ar face plăcere să schimb ceva la faţă, poate să-mi fac şi sânii. La şolduri aş vrea o liposucţie. La vârsta asta mi se pare normal şi de bun-simţ", spunea Mariana Moculescu in timp ce toti din platoul lui Madalin Ionescu impreuna cu telespectatorii se holbau la ea. Noroc ca Madalin Ionescu l-a adus in platou pe fostul ei sot, Marian Niculescu, prilej pentru a-i face pe cei doi sa se injure si sa-si adreseze jigniri,la un moment dat Mariana zicandu-i maseorului ca sa-l enerveze si mai tare pe fostul sot: "Freacă-mă bine, rupe-mă! Ah, ce bine e!".
Numai ca prestatia Marianei Moculescu pe ziua respectiva nu era gata. Ea mai avea de dat tributul si altei televiziuni, bineinteles Antenei 1. Invitata de acesta data chiar in platoul emisiunii "Acces Direct", Mariana a inceput sa arunce cu rahat spre fostul ei iubit, Cristi Marin: "Cristi mi-a dat 300 de mesaje în ultimele 3 zile, în care mă amenintă. Ce rău i-am făcut eu de îmi vrea răul? Când l-am cunoscut mi-a spus că lucreză într-o farmacie. M-a mintit, pentru că nu lucrează de ani de zile. Până la urmă nu contează asa mult job-ul, ci caracterul. Acum, nu mă mai interesează de el. Încep să-l uit si să-mi refac viata". Deja pentru Mariana Moculescu cliseul "sa-mi refac viata" pe care orice vedeta o spune dupa o despartire pentru a arata ca nu-i mai pasa, este mai mult decat un cliseu cand e vorba de Moculeasca. Pentru ca atunci cand cineva traieste doar din scandalurile prilejuite de trei relatii pe care le-a avut inainte (cu Moculescu, Niculescu si Marin) nu mai poate fi vorba de "refacerea vietii".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys